Так, звичайно, якщо…»

Проведення: запропонуйте школярам стати в коло. Кожен подумки вигадує запитання, на яке найбільш очевидною відповіддю буде «Ні». Наприклад: чи може бути гаряче взимку? Чи можна з’їсти будинок? Перебратися через океан?

Розпочинає гру хтось з учнів, називаючи ім’я когось з кола, кому призначається запитання. Завдання другої особи – дати позитивну відповідь та пояснити, чому це реально. Варіанти: «Чи можна власноруч перенести будинок?» — «Так, звичайно, якщо він невеликий і зроблений із шоколаду!», «Чи можна зробити щось надзвичайне сьогодні всім класом?» — «Так, звісно, якщо ми знайдемо півгодини часу після уроків», «Чи можна стати відомою людиною у 17?» — «Так, якщо розуміти свої сильні сторони та наполегливо і щоденно розвивати навички та здібності».

Не обмежуйте відповіді учнів. Це дозволить їм підійти до завдання креативно та без страху відповісти неправильно. Наголосіть, що правильних відповідей у цій грі немає.

«Одна цікава річ про тебе»

Проведення: запропонуйте учням поділитися цікавими спостереженнями один про одного. Зауважте, що говоримо ми винятково позитивні твердження.

Учні можуть залишатися за партами або стати в коло — за бажанням. Хтось з учнів розпочинає гру. Він тримає в руках м’ячик або маленький м’який предмет, називає ім’я однокласниці чи однокласника і кидає м’ячик. При цьому каже один факт, комплімент чи спостереження про цю людину. Наприклад: «Люба любить читати фантастику», «Саші вдається математика», «Оксана часто допомагає іншим з англійською мовою».


Download
Мовна_вікторина.pdf
Adobe Acrobat Document 556.0 KB